Общи условия на Скилтри
Общите условия можете да свалите тук
ОБЩИ УСЛОВИЯ НА SKILL TREE
бул. „Априлско въстание" № 25А, гр. Разград 7200, България
ЕИК: 208335508 | ДДС № BG208335508
Имейл: skilltree.yv@gmail.com | Тел.: +359 887 722 400
I. ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ
Настоящите Общи условия (наричани по-долу „ОУ“) уреждат отношенията между „Скил Трий“ ООД / Skill Tree Ltd. (наричано по-долу „Компанията“) и всички потребители (наричани по-долу „Клиент“ или „Потребител“).
С достъпа до сайта www.skilltree.bg, както и с извършването на поръчка или записване за събитие, Потребителят приема настоящите Общи условия. Те представляват неразделна част от всеки договор за продажба или предоставяне на услуги.
II. ИДЕНТИФИКАЦИЯ И КОНТАКТ
Търговец: Skill Tree Ltd. / Скилтри ООД
Седалище: Бул. „Априлско въстание" № 25А, гр. Разград 7200, България
ЕИК: 208335508
ДДС: BG208335508
Имейл: skilltree.yv@gmail.com
Телефон: +359 887 722 400
Работно време: 9:00 - 17:00
Контакт може да се осъществи по имейл или телефон.
III. ПРЕДМЕТ НА УСЛОВИЯТА
Дружеството предоставя:
-
Организационни услуги
-
Услуги за развитие на умения
-
Персонализирани арт услуги и изделия
-
Онлайн продажба на физически стоки
IV. ЦЕНИ И ПЛАЩАНЕ
4.1. Показване на цените
-
Всички цени се показват в български лева (BGN) и евро (EUR) в съответствие със Закона за въвеждане на еврото.
-
Фиксиран курс: 1 EUR = 1.95583 BGN.
-
Цените са в BGN/EUR и включват ДДС.
-
Цената е посочена на продукта или в описанието на услугата.
-
Посочената цена е крайна и включва всички такси, с изключение на разходите за доставка.
-
Ценовите етикети показват и двете валути ясно и четливо, със същия размер на шрифта.
4.2. Начини на плащане
Приемат се следните методи за плащане:
-
Наложен платеж (COD) чрез куриер
-
Дебитна/кредитна карта (чрез защитения платежен терминал MyPOS)
-
Банков превод
-
Фактури
-
Онлайн платежни платформи (ако са налични)
4.3. Авансови плащания
-
За предварителни поръчки (персонализирани изделия): изисква се 50% авансово плащане преди започване на работа.
-
За работилници: изисква се пълно плащане при записване.
-
За консултантски услуги: авансово плащане или плащане по договорка.
4.4. Сигурност на плащанията
-
Плащанията с карта се обработват чрез защитената платежна система MyPOS.
-
Компанията не съхранява данни от клиентски карти.
-
MyPOS гарантира сигурността на транзакциите.
-
Компанията не носи отговорност за технически неизправности или нарушения на сигурността от страна на MyPOS.
V. УСЛУГИ И ПОРЪЧКИ
5.1. Скючване на поръчка или услуга
-
Поръчката или услугата се считат за сключени при тяхното доставяне и след потвърждение на договорените плащания.
5.2. Информация за поръчка
-
Клиентът е длъжен да предостави точни контактни данни при всяка поръчка.
-
Компанията не носи отговорност за доставка до неправилно посочен адрес от страна на Клиента.
5.3. Предварителни поръчки
-
За изделия по поръчка (Custom Art) се изисква писмено потвърждение от Клиента по имейл.
-
50% авансово плащане е задължително преди започване на работа.
-
Крайната цена се предоставя преди започване на изработката.
VI. ДОСТАВКА
6.1. Метод на доставка
-
Доставките се извършват чрез куриерски услуги (Еконт, Спиди и други) в България и ЕС.
-
Дружеството си запазва правото да променя куриера без предварително уведомление.
-
При международни доставки всички допълнителни такси са за сметка на Клиента.
6.2. Срокове за доставка
-
Сроковете за доставка зависят от наличността на продукта и адреса на получателя.
-
Стандартната доставка в България е в рамките на 2–5 работни дни.
-
За предварителни поръчки срокът се посочва в офертата и не е задължителен при форсмажорни обстоятелства.
6.3. Разходи за доставка
-
Разходите за доставка се изчисляват при финализиране на поръчката и са за сметка на Клиента.
-
Изключение: Доставката при рекламации може да бъде поета от Компанията.
-
При връщане на продуктите разходите за доставка са за сметка на Клиента (ако е приложимо).
6.4. Прехвърляне на риска
-
Рискът върху стоката се прехвърля на Клиента или куриера при получаването ѝ.
-
В случай на повреда или загуба при доставка, Клиентът трябва незабавно да уведоми куриера.
VII. ПРАВО НА ОТКАЗ И ВРЪЩАНЕ
7.1. Право на отказ за продукти
-
Потребителят има право да се откаже от договора и да върне получените стоки в срок от 14 календарни дни от получаването им, без да посочва причина.
-
Заявлението за отказ трябва да бъде подадено в писмена форма на: skilltree.yv@gmail.com
7.2. Условия за валидно връщане на продукт
-
Стоката трябва да бъде в оригинално състояние и опаковка.
-
Продуктът трябва да бъде неизползван.
-
Всички документи и аксесоари трябва да бъдат върнати.
-
Изисква се доказателство за покупка (касов бон, номер на поръчка).
7.3. Процедура за връщане
-
Клиентът трябва да уведоми Компанията в писмена форма.
-
Разходите за доставка при връщане са за сметка на Клиента.
-
При получаване на върнатата стока (в срок до 7 дни) Компанията проверява състоянието ѝ.
-
Възстановяването на сумата се извършва чрез банков превод в срок до 14 дни от получаването.
7.4. Изключения от правото на отказ
Правото на отказ не важи за:
-
Стоки, изработени по индивидуална поръчка на Клиента (Custom Art), съгласно чл. 57, ал. 1, т. 3 от Закона за защита на потребителите.
-
Организационни услуги (работилници, курсове) след потвърдено участие.
-
Консултантски услуги след извършването им.
Авансови плащания за предварителни поръчки не подлежат на възстановяване, ако Клиентът се откаже след започване на работата.
VIII. РАБОТИЛНИЦИ И КУРСОВЕ
8.1. Резервация
-
Резервацията се счита за потвърдено след извършено плащане и потвърждение от Компанията.
-
Клиентът трябва да се яви навреме.
8.2. Отмяна от страна на Клиента
-
Отмяна повече от 48 часа преди началото: възстановяване на 100% от сумата, минус 10% административна такса.
-
Отмяна в рамките на 12–48 часа: възстановяване на 50% от сумата, минус 10% административна такса.
-
Отмяна в рамките на 12 часа или неявяване: платената сума не подлежи на възстановяване.
8.3. Отмяна от страна на Дружеството
-
Компанията може да отмени работилницата или събитието, ако минималният брой участници от 5 души не бъде достигнат или при други посочени условия.
-
При отмяна от страна на Компанията сумата се възстановява или се предлага алтернативна дата.
8.4. Правила за провеждане на работилници
-
Клиентът трябва да се държи по разумен начин и в съответствие с правилата и регламентите на Компанията.
-
Участниците трябва да следват предоставените инструкции. Клиентът носи отговорност за всякакво нарушение.
-
Ако Компанията, по собствена преценка, сметне, че Клиентът се държи неприемливо, си запазва правото да изиска незабавното напускане на курса/събитието.
-
За доброто на всички и съгласно действащото законодателство, местата за провеждане на събитията са зона без тютюнопушене.
-
Не се допуска храна или напитки в зоната за работа.
-
Участниците трябва да носят подходящо облекло.
-
Използването на оборудване без надзор е забранено.
8.5. Отговорност
-
Компанията не носи отговорност за личните вещи на участниците.
-
Участниците поемат риска при използване на оборудването.
-
Участникът носи пълна отговорност за всяка нанесена щета.
IX. УСЛУГИ ПО ПОРЪЧКА
9.1. Поръчка
-
Клиентът предоставя подробно описание на желаното изделие.
-
Дружеството предоставя оферта с цена и срок за изработка.
9.2. Авансово плащане
-
Авансовото плащане е 50% от крайната цена.
-
Останалите 50% се заплащат след завършване на изделието и преди доставката.
9.3. Процес на изработка (отнася се и за изделия, създадени в работилници)
-
Дружеството работи по одобрените спецификации.
-
Малки творчески вариации (нюанси в цвета, леки разлики при ръчна изработка) не се считат за дефекти.
9.4. Промени
-
Клиентът може да поиска промени само преди основното начало на производството.
-
Промени след започване на работа могат да доведат до допълнителни разходи.
9.5. Съхранение и доставка
-
След изработка Дружеството изпраща снимки за одобрение.
-
Доставката се извършва според договореното.
-
Ако изделието не бъде взето в рамките на 30 дни от завършването, Дружеството не носи отговорност за него (важи и за изделия, създадени по време на работилници).
9.6. Липса на право на отказ
-
Клиентът няма право на отказ след започване на работа.
-
Авансовото плащане не се възстановява, ако Клиентът се откаже.
X. ОРГАНИЗАЦИОНИ УСЛУГИ
10.1. Записване
-
Консултация се записва предварително чрез имейл или телефон.
-
Пълното плащане се извършва преди консултацията или съгласно договорката.
10.2. Отмяна на консултация
-
Ако Клиентът отмени предварително записана консултация, се възстановява пълната сума минус 10% административна такса.
-
При неявяване: платената сума не подлежи на възстановяване.
10.3. Възстановяване на суми
-
Всички възстановявания се извършват чрез банков превод в срок до 14 дни.
XI. РЕКЛАМАЦИИ И ГАРАНЦИИ
11.1. Legal Warranty
-
All goods come with two-year legal warranty for conformity with sales contract per Consumer Protection Act
11.2. Warranty Coverage
-
Warranty does NOT apply to defects arising from:
-
Normal wear and tear
-
Misuse
-
Improper storage
-
Third-party interference
-
11.3. How to File Complaint
-
Complaints accepted via email: skilltree.yv@gmail.com
-
Product complaints: Within 7 days of receipt
-
Service complaints: Within 7 days of service provision
-
Client must provide proof (photos, video)
11.4. Complaint Resolution
-
Company investigates complaint within 5 working days
-
If complaint is upheld:
-
Product replacement, or
-
Full refund
-
-
If complaint is rejected, Company provides written explanation
List Title
This is a Paragraph. Click on "Edit Text" or double click on the text box to start editing the content and make sure to add any relevant details or information that you want to share with your visitors.
List Title
This is a Paragraph. Click on "Edit Text" or double click on the text box to start editing the content and make sure to add any relevant details or information that you want to share with your visitors.
List Title
This is a Paragraph. Click on "Edit Text" or double click on the text box to start editing the content and make sure to add any relevant details or information that you want to share with your visitors.
List Title
This is a Paragraph. Click on "Edit Text" or double click on the text box to start editing the content and make sure to add any relevant details or information that you want to share with your visitors.
List Title
This is a Paragraph. Click on "Edit Text" or double click on the text box to start editing the content and make sure to add any relevant details or information that you want to share with your visitors.
List Title
This is a Paragraph. Click on "Edit Text" or double click on the text box to start editing the content and make sure to add any relevant details or information that you want to share with your visitors.
List Title
This is a Paragraph. Click on "Edit Text" or double click on the text box to start editing the content and make sure to add any relevant details or information that you want to share with your visitors.
List Title
This is a Paragraph. Click on "Edit Text" or double click on the text box to start editing the content and make sure to add any relevant details or information that you want to share with your visitors.
